מג'נין עוברים לשכם: חוסלו שני מחבלים שביצעו פיגוע ירי

קובי פינקלר No Comments on מג'נין עוברים לשכם: חוסלו שני מחבלים שביצעו פיגוע ירי

כוחות הביטחון חיסלו בשכם שני מחבלים שביצעו פיגוע ירי לעבר ניידת משטרה בהר ברכה. הם חוסלו בחילופי אש שהתפתחו במהלך ניסיון למעצרם

צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפעילות משותפת של שב״כ, ימ"מ וצה״ל בקסבה בשכם הבוקר (שישי), בוצע ניסיון למעצרם של חירי שאהין וחמזה מקבול, תושבי שכם החשודים בביצוע פיגוע ירי לעבר ניידת משטרה בהר ברכה ב-5/7/23. השניים נהרגו במהלך חילופי אש עם כוחות הביטחון.

במסגרת הפעילות נתפסו כלי נשק אשר חשודים ששימשו את המפגעים. אין נפגעים לכוחותינו.

צה"ל, שב"כ ומג"ב מסרו בהודעה משותפת כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ובכל זמן לסגור מעגל על כל מי שביצע פיגועים כנגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "בשם כל עם ישראל, מברך את לוחמי הימ"מ של משמר הגבול הגיבורים, שנכנסו לקסבה של שכם וחיסלו שם את שני המחבלים שירו השבוע לעבר שוטרים בישוב הר ברכה. עם ישראל כולו מודה לכם. למחבלים ולמי שרוצה לפגוע במדינת ישראל לא מגיע יום אחד של חופש ואני שמח על האיתור והפעולה המדויקת".

בתוך כך, לוחמי צה"ל ומג"ב מיפו הלילה (בין חמישי לשישי) בכפר קיביא שבחטיבת אפרים את ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי אמש (חמישי) סמוך ליישוב קדומים בו נהרג לוחם צה"ל, סמל-ראשון שילה יוסף אמיר ז"ל.

במהלך הפעילות בוצעו ירי זיקוקים ויידוי אבנים לעבר הכוח אשר הגיב בירי רוגר, זוהו פגיעות. לוחם צה"ל נפצע באורח קל כתוצאה מיידוי האבנים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.



0 תגובות